• ENG / DE / RU / ...
Pliki do pobrania

FLKAT I TERMINAL - KATALOGI DO INSTALACJI

ZWROTY / REKLAMACJE

KONTAKT - OBSŁUGA POSPRZEDAŻNA

  • Reklamacje: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Zwroty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Reklamacje dostaw: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Duplikaty faktur: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Poniżej opisujemy zasady zwrotu i reklamacji towarów zakupionych w Hipol. Prosimy o zapoznanie się z nimi, w celu usprawnienia współpracy.

INSTRUKCJE I INNE

1. Zasady zgłaszania zwrotów:

  • Termin zwrotu towaru upływa po 14 dniach od daty wystawienia faktury.
  • Do zwrotu dokonanego w terminie od 15 do 30 dni od daty zakupu, naliczane są koszty obsługi zwrotu w kwocie 15% wartości zwracanego towaru.
  • Zwroty w terminie powyżej 30 dni od daty zakupu nie są przyjmowane.
  • Zwrot zostanie rozpatrzony niezwłocznie po dostarczeniu kompletnego i czytelnie wypełnionego protokołu zwrotu towaru, wraz ze zwracanym elementem.
  • Zwrot towaru możliwy jest tylko wraz z niezniszczonym opakowaniem, w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania czy montażu.
  • Wysyłając zwracany towar należy oznaczyć paczkę napisem "zwrot" wraz z datą nadania.
  • Adres wysyłki uzależniony jest od znacznika HC lub HW, znajdującego się na Fakturze Vat (przykład: 92/02/HW/2017)
    Dla znacznika HC zwracany towar wysyłamy na adres:
    Hipol Sp. z o.o.
    ul. Jarzębinowa 4
    11-034 Stawiguda
    Dla znacznika HW zwracany towar wysyłamy na adres:
    Hipol Sp. z o.o.
    ul. Staniewicka 26
    03-310 Warszawa

2. Zasady zgłaszania Reklamacji:

  • Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie po dostarczeniu kompletnego i czytelnie wypełnionego protokołu zwrotu/reklamacji towaru, wraz z reklamowanym elementem.
  • Wysyłając reklamowany towar należy oznaczyć paczkę napisem "reklamacja" wraz z datą nadania.
  • Wszystkie reklamacje kierujemy na adres:
    Hipol Sp. z o.o. - dział reklamacji
    ul. Staniewicka 26
    03-310 Warszawa

3. Zasady zgłaszania Reklamacji dostaw:

  • Reklamacje dostaw zgłaszamy w przypadku nie dostarczenia bądź uszkodzenia, w trakcie transportu, zamówionych towarów.
  • Reklamacje dostaw należy zgłosić w ciągu 48 godzin od momentu dostawy na adres e-mail: reklamacjedostaw@hipol.pl 

program zamowieniowy2Program zamówieniowy Hipol online

Dzięki naszemu Programowi Zamówieniowemu online, zawsze będziesz miał dostęp do aktualnej bazy części.
Dobór części, zamówienia, faktury i wiele innych - w jednym miejscu... także za pomocą Twojego telefonu czy tabletu!

Sprawdź: www.katalog.hipol.pl