fbpx
  • ENG / DE / RU / ...
Pliki do pobrania

KATALOG ONLINE - PROGRAM ZAMÓWIENIOWY

TERMINAL - KATALOG DOS DO INSTALACJI

ZWROTY / REKLAMACJE

  • Protokół zwrotu - przed wypełnieniem koniecznie przeczytaj regulamin zwrotów /na dole strony/
  • Protokół reklamacji - przed wypełnieniem koniecznie przeczytaj regulamin reklamacji /na dole strony/

KONTAKT - OBSŁUGA POSPRZEDAŻNA

  • Reklamacje: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - przed wysłaniem koniecznie przeczytaj regulamin reklamacji /na dole strony/
  • Zwroty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - przed wysłaniem koniecznie przeczytaj regulamin zwrotów /na dole strony/
  • Reklamacje dostaw: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Duplikaty faktur: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

NA DOLE TEJ STRONY OPISUJEMY ZASADY ZWROTU I REKLAMACJI TOWARÓW ZAKUPIONYCH W HIPOL.
Prosimy o zapoznanie się z nimi, w celu usprawnienia współpracy.

INSTRUKCJE I INNE

1. Zasady zgłaszania zwrotów:

  • Termin zwrotu towaru upływa po 14 dniach od daty wystawienia faktury.
  • Do zwrotu dokonanego w terminie od 15 do 30 dni od daty zakupu, naliczane są koszty obsługi zwrotu w kwocie 15% wartości zwracanego towaru.
  • Zwroty w terminie powyżej 30 dni od daty zakupu nie są przyjmowane.
  • Zwrot zostanie rozpatrzony niezwłocznie po dostarczeniu kompletnego i czytelnie wypełnionego protokołu zwrotu towaru, wraz ze zwracanym elementem.
  • Zwrot towaru możliwy jest tylko wraz z niezniszczonym opakowaniem, w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania czy montażu.
  • Wysyłając zwracany towar należy oznaczyć paczkę napisem "zwrot" wraz z datą nadania.
  • Adres wysyłki uzależniony jest od znacznika filii znajdującego się na Fakturze Vat (przykład: 92/02/HW/2017)

    W zależności od znacznika zwracamy towar do punktu, z którego został zakupiony:
    HW - magazyn centralny & filia Warszawa
    HK - filia Katowice
    HO - filia Oława

    Adresy filii znajdziecie TUTAJ

2. Zasady zgłaszania Reklamacji:

Procedura reklamacyjna może zostać wszczęta tylko po dostarczeniu do Hipol:

  • Reklamowanej części (WAŻNE: w przypadku reklamacji obejmujących koszty nie tylko reklamowanej części, lecz także koszty robocizny lub koszt innch uszkodzonych części/elementów pojazdu, demontaż części musi odbyć się w obecności eksperta Hipol oraz niezależnego eksperta PIMOT*)
  • Kompletnego i poprawnie wypełnionego protokołu reklamacyjnego
  • Dokumentu zakupu części (paragon lub faktura vat)
  • Kopii faktur dokumentujących montaż reklamowanej części w warsztacie specjalistycznym (nawet gdy roszczenia nie obejmują kosztów robocizny).
    W przypadku niespełnienia któregokolwiek z powyższych warunków - reklamacja nie będzie rozpatrywana.
    * terminy wizyty Hipol / ekspert PIMOT prosimy umawiać mailowo na adres reklamacje@hipol.pl 

  • Wysyłając reklamowany towar należy oznaczyć paczkę napisem "reklamacja" wraz z datą nadania.
  • Wszystkie reklamacje kierujemy na adres:
    Hipol Sp. z o.o. - dział reklamacji
    ul. Staniewicka 26
    03-310 Warszawa

3. Zasady zgłaszania Reklamacji dostaw:

  • Reklamacje dostaw zgłaszamy w przypadku nie dostarczenia bądź uszkodzenia, w trakcie transportu, zamówionych towarów.
  • Reklamacje dostaw należy zgłosić w ciągu 48 godzin od momentu dostawy na adres e-mail: reklamacjedostaw@hipol.pl 

program zamowieniowy2Program zamówieniowy Hipol online

Dzięki naszemu Programowi Zamówieniowemu online, zawsze będziesz miał dostęp do aktualnej bazy części.
Dobór części, zamówienia, faktury i wiele innych - w jednym miejscu... także za pomocą Twojego telefonu czy tabletu!

Sprawdź: https://katalog.hipol.pl